Říjen 2012

Údolí Bílého Labe

28. října 2012 v 19:10 | Shari |  Krkonoše
Miluju chvíle, kdy nemusím nic dělat, kdy můžu jen křupat chipsy, jíst čokoládu a probírat se fotkami z výletů :-)

Žádné sněhové obrázky zatím nemám (i když u nás včera nasněžilo přes deset centimetrů), takže budu trochu neaktuální. Vlastně jako vždy, protože s vkládáním článků prostě nestíhám. Na druhou stranu - dnes vám ukážu jedno z (podle mě) nejkrásnějších údolí v České republice - Údolí Bílého Labe. Už jen jeho indiánský název napovídá, že toto místo není obyčejné.

Cestou necestou..
Sluníčko bylo schované za kopcem a pomalu vystrkovalo svoje nafialovělé paprsky.

V borůvčí u cesty na nás koukalo pár opuštěných, ještě nikým neutrhnutých modrých kuliček. Přes noc zmrzly, ale v puse se krásně sladce rozplynuly.

Pohled na protější stranu.

Stráň nad námi.

Bílé Labe.

Vylejzající sluníčko.
Tuhle fotku bych chtěla někdy udělat ještě jednou, ale s paprsky. Nevím, jestli jsem to špatně nastavila, nebo jestli to můj foťák prostě jen neumí.

Pohled zpět, do Údolí.

Čertův důl - Bílé Labe

21. října 2012 v 21:57 | Shari |  Krkonoše
Nemůžu si teď jaksi vybrat dovolenou. Léto jsem víceméně propásla a teď už mám smůlu. Aspoň přes víkend se snažím nějak si odpočinout.

Minulý pátek jsme jeli autobusem do Špindlu. Z nádraží jsme se vydali hledat "náš" hotel. Pršelo a začalo se rychle stmívat. Dostali jsme se skoro až na konec městečka. Odbočili jsme z hlavní silnice a škrabali se po tmě a v dešti do kopce. Napínavé. Naštěstí jsme nebloudili dlouho. Jen co jsme dostali klíček od pokoje, shodili jsme baťohy na zem a běželi za teplou mňamkou a pivem do jídelny.

Druhý den jsme si naplánovali výlet na Sněžku. Servírka nás varovala, že v horách už sněží, ať raději tak vysoko nechodíme. Sluníčko nás tam ale snaživě lákalo. Nasadili jsme si proto čepice a rukavice a vyrazili ven. S přibývajícími hřejivými paprsky jsme vrstvy oblečení postupně shazovali.

Prošli jsme kolem kempingu s teepee. Kdyby nestály vedle zaparkovaných aut, musela by být sranda v nich přespat. :)

Na rozcestí U Dívčí lávky jsme sešli z hlavní silnice a pokračovali Čertovým dolem mírně do kopce.

Bílé Labe.

Stromy byly kolem potoka neuvěřitelně nádherně zbarvené do zlatova.

A cesta byla posypaná barevnými lístečky.

Pokračování příště :)

V lese

8. října 2012 v 21:01 | Shari |  ČR - PŘÍRODA
O víkendu jsme jeli na návštěvu za ségřiným přítelem, se kterým jsme potom zamířili do lesa. Ukázal nám tajná místa, kde rostou houby. Našli jsme dvě plné tašky, což je na nás docela veliký výkon.
V jednu chvíli jsem je už nemohla ani pobrat - A to houby nejím :)