Tenerife

23. října 2015 v 22:04 | Shari |  Tenerife
V půlce září jsem si s přítelem vzala dovolenou. Jenže jsem před tím byla v práci od rána do sedmi večer, vystresovaná ze všech úkolů a toho, co je třeba stihnout, a v pondělí jsem místo volna šla opět na celý den do práce, až se mi z toho rozbolel krk a vlezla na mě angína. Tu jsem ale nemilosrdně plašila bioparoxem, acylpyrinem a kloktadlem, až jsem z toho měla vypálený jazyk. A tak jsme vyrazili na výlet :-)

Už podle nadpisu asi víte, že jsme letěli na Tenerife. Suma sumárům je to jeden z Kanárských ostrovů (sopka každým coulem), který bych doporučila pro dovolenou všem: můžete tam ležet jenom na pláži, střídat různé druhy písků (jen oceán je chladnější), či chodit na túry a moře vidět z výšky 3 000 m n. m. A nebo kombinovat obojí, jak jsme to udělali my. :-)

Hotely jsme rezervovali přes booking.com, a to nejprve na severu v Puertu de la Cruz, pak na jihu v Playa de las Américas a nakonec jsme byli dva dny v hostelu v Santa Cruz, hlavním městě Kanár. Až na hostel jsme byli v apartmánech, abychom si mohli kdykoliv udělat čaj nebo i večeři. To se ukázalo jako skvělé rozhodnutí, protože jsem skoro tři dny ležela s angínou v posteli a ani na pláž jsem neměla moc sílu.

Bacily se mi po pár dnech asi hlavně kvůli letadlu dostaly do uší a skočily i na přítele, takže jsme museli zajít na pohotovost a oba jsme pak po celou dobu kvůli zánětu uší brali antibiotika. Tak strašně moc a dlouho zalehlé uši jsem tedy ještě nikdy neměla a není to dobrý pocit.

Ale teď už letíme, právě jsme kousek nad Barcelonou.

A tady už máme ostrov Tenerife v celé jeho kráse. Tentokrát jsem ale nefotila já, protože jsem skučela bolestí kvůli změně tlaku. Bylo to strašný a od tý doby jsem měla pocit, že jsem několik kilometrů pod vodou.

A teď už pohled na oceán, alespoň zdálky

______________________________________________________________________________________________